Inženierzinības

Metodiskie materiāli

  • Stundas plāns izstrādāts ZRKAC pedagogu konsultācijas "Mākslīgā intelekta rīki “ChatGPT” un “Gemini” mācību stundu plānu gatavošanā" ietvaros. Plāns ir autora veidots materiāls, izmantojot bezmaksas ģeneratīvā mākslīgā intelekta rīkus "ChatGPT" un "Google Gemini". Sasniedzamais rezultāts: iepazīstināt skolēnus ar CSS pamatiem un sniegt prasmes izveidot vienkāršu ārējo CSS failu un sasaistīt to ar mājas lapu. Stundas ilgums: 40 minūtes.

  • LiveWorksheets ļauj pārveidot tradicionālās drukājamās darblapas (doc, pdf, jpg...) par "interaktīvām darblapām". Skolēni var aizpildīt darba lapas tiešsaistē un nosūtīt savas atbildes skolotājam. Platformas fukcionalitāte motivē skolēnus un skolotāji ietaupa laiku, jo daudzas skolēnu atbildes tiek vērtētas automatizēti. Pamācībā izskaidrotas platformas lietošanas funkcijas, aprakstīti soļi profila izveidei, darblapu nosūtīšanai, u.c.noderīgi soļi.

  • Kahoot platforma piedāvā iespēju pedagogiem veidot testus dažādos mācību priekšmetos par dažādām tēmām. Kahoot var izmantot visa vecuma skolēniem un ar jebkuru ierīci (datoru, viedierīci, planšetdatoru) un skolēniem nav nepieciešama reģistrēšanās jeb konta izveide. Platforma ir paredzēta tam, lai mācīšanās procesu padarītu interaktīvu un jautru.

  • Metināšana (pedagoga rokasgrāmata)

    Pievienots:

    Projekts “Mobilās laboratorijas STEM zināšanu uzlabošanai”, projekta Nr. 2020-1-LV01-KA201-077502. Mācību materiāli skolēniem un rokasgrāmatu pedagogiem par tehnoloģijām, inženierzinātnēm un matemātiku (STEM). 7. un 8. kl. skolēniem -https://drive.google.com/file/d/1FrupKyjOqYUnfkzOLtIqxJ-Q-jwbK7zU/view , Moodle - https://drive.google.com/file/d/1qHbHUbnqIwdYdDltZH0VMR47m97ov5Ii/view

  • Mehatronika (pedagoga rokasgrāmata)

    Pievienots:

    Projekts “Mobilās laboratorijas STEM zināšanu uzlabošanai”, projekta Nr. 2020-1-LV01-KA201-077502. Mācību materiāli skolēniem un rokasgrāmatu pedagogiem par tehnoloģijām, inženierzinātnēm un matemātiku (STEM). 7. un 8. kl. skolēniem -https://drive.google.com/file/d/1nb2sU1hKNASozmv0kAzFrcqFoQPqwh0b/view , Moodle - https://drive.google.com/file/d/1mL50N8Z7MNpWjSum0PFqVrKYW1UFb4if/view

  • Projekts “Mobilās laboratorijas STEM zināšanu uzlabošanai”, projekta Nr. 2020-1-LV01-KA201-077502. Mācību materiāli skolēniem un rokasgrāmatu pedagogiem par tehnoloģijām, inženierzinātnēm un matemātiku (STEM). 7. un 8. kl. skolēniem - https://drive.google.com/file/d/19iaD8AkgLlkU_jfniQASKmfEZGtD2k_L/view, Moodle - https://drive.google.com/file/d/1oXXz2UEohuqOaDTDQw5sU0O7zU9Gv7aG/view

  • Projekts “Mobilās laboratorijas STEM zināšanu uzlabošanai”, projekta Nr. 2020-1-LV01-KA201-077502. Mācību materiāli skolēniem un rokasgrāmatu pedagogiem par tehnoloģijām, inženierzinātnēm un matemātiku (STEM). 7. un 8. kl. skolēniem - https://drive.google.com/file/d/1p8YiuTCcgefPjefhO_uosWVHmdRcFC1m/view, Moodle - https://drive.google.com/file/d/1A1-FNlpP3epPc7pLY44hurcTGzlJV9Lw/view

  • Projekts “Mobilās laboratorijas STEM zināšanu uzlabošanai”, projekta Nr. 2020-1-LV01-KA201-077502. Mācību materiāli skolēniem un rokasgrāmatu pedagogiem par tehnoloģijām, inženierzinātnēm un matemātiku (STEM). 7. un 8. kl. skolēniem - https://drive.google.com/file/d/1fpR4DBvkPybXNQXQVC5J_cDDYq7W7xBu/view, Moodle - https://drive.google.com/file/d/1o9JEpPO4H1ca0xYTR_mSDie1STsWSWW3/view

  • Projekta “Mobilās laboratorijas STEM zināšanu uzlabošanai”, projekta Nr. 2020-1-LV01-KA201-077502. Mācību materiāli skolēniem un rokasgrāmatu pedagogiem par tehnoloģijām, inženierzinātnēm un matemātiku (STEM). 7. un 8. kl. skolēniem - https://drive.google.com/file/d/1yRsXaLGGSHblGI7goBfpx0j5etaMs2xN/view, Moodle - https://drive.google.com/file/d/1Op8bjsiGjOgeGwPleX-tGy4rdD9w5rCC/view

  • Rokasgrāmatā ietvertas 111 atgriezeniskās saites aktivitātes, kuras skolotāji var izmantot gan klātienes, gan neklātienes mācību procesā. Tās sagrupētas tā, lai skolotāji var vieglāk atrast piemērotāko paņēmienu konkrētai situācijai. Rokasgrāmatā pieejams arī teorētiskais materiāls atgriezeniskās saites pielietojuma izpratnes pilnveidei, kas atspoguļo efektīvas un pozitīvas AS būtību. Darbs izstrādāts konkursa "Mācies digitāli" ietvaros 2021./2022. māc.g.