Krievu valoda

Metodiskie materiāli

  • LiveWorksheets ļauj pārveidot tradicionālās drukājamās darblapas (doc, pdf, jpg...) par "interaktīvām darblapām". Skolēni var aizpildīt darba lapas tiešsaistē un nosūtīt savas atbildes skolotājam. Platformas fukcionalitāte motivē skolēnus un skolotāji ietaupa laiku, jo daudzas skolēnu atbildes tiek vērtētas automatizēti. Pamācībā izskaidrotas platformas lietošanas funkcijas, aprakstīti soļi profila izveidei, darblapu nosūtīšanai, u.c.noderīgi soļi.

  • Kahoot platforma piedāvā iespēju pedagogiem veidot testus dažādos mācību priekšmetos par dažādām tēmām. Kahoot var izmantot visa vecuma skolēniem un ar jebkuru ierīci (datoru, viedierīci, planšetdatoru) un skolēniem nav nepieciešama reģistrēšanās jeb konta izveide. Platforma ir paredzēta tam, lai mācīšanās procesu padarītu interaktīvu un jautru.

  • Jelgavas Paula Bendrupa pamatskolas skolotājas Svetlana Rjabeva un Kristīne Kizāne piedāvā aplūkot spilgtu un interesantu veidu, kā skolēnos radīt lielu interesi mācīties aizraujoši un mūsdienīgi, apgūstot latviešu un krievu valodas gramatiku un sakāmvārdus. Darbs izstrādāts konkursa "Mācies digitāli" ietvaros 2021./2022. māc.g.

  • Rokasgrāmatā ietvertas 111 atgriezeniskās saites aktivitātes, kuras skolotāji var izmantot gan klātienes, gan neklātienes mācību procesā. Tās sagrupētas tā, lai skolotāji var vieglāk atrast piemērotāko paņēmienu konkrētai situācijai. Rokasgrāmatā pieejams arī teorētiskais materiāls atgriezeniskās saites pielietojuma izpratnes pilnveidei, kas atspoguļo efektīvas un pozitīvas AS būtību. Darbs izstrādāts konkursa "Mācies digitāli" ietvaros 2021./2022. māc.g.

  • Mikroprojekti svešvalodu stundās

    Pievienots:

    Vācu valodas skolotāja Ramona Vaļģe (Jelgavas Valsts ģimnāzija) dalās pieredzē par mikroprojektu izmantošanu svešvalodu (un ne tikai) stundās dažādu prasmju apguvei un attīstīšanai. Miniprojekti ļauj integrēt mācību stundā produktīvi orientētu mācību aktivitāti, kas saistīta ar reālo dzīvi.

  • Angļu val., krievu val. 8.klasei. Autores: Agita Ozoliņa, Irina Ivanova (Jelgavas Valsts ģimnāzija). 1.Saziņa kontekstā. Mēs sazināmies klausoties, runājot un rakstot, lai uzzinātu un sniegtu informāciju, paustu emocijas un veidotu attiecības. 2. Teksts un tekstveide. Teksta radīšana ir jēgpilns process. 3. Valodas struktūra. Radoši darbojoties ar skaņām, vārdiem un teikumiem. Materiāls iesniegts konkursa "Laiks iespējām" 2018./2019. ietvaros